• (iOS) Minecraft daudzi visi kapāt

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Minecraft ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Minecraft IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ daudzi visi kapāt ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Minecraft 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Pasaules ielāde prasa tik ilgu laiku, un bloki mainās ik pēc 35 minūtēm

    Labi, es turpinu atteikties no visiem saviem kontiem, ko izveidoju, pirms divām dienām esmu izveidojis vēl vienu, un šodien tikko atteicos, un tiek teikts, ka neesmu pieteicies savā Microsoft kontā. ATJAUNINĀJUMS: bha... Es tikko izveidoju jaunu ar savu Gmail un saka "Code:Ghast" dang... tas ir skumji...

    Minecraft আর্কেড srwo

    Es burtiski tik ļoti mīlu šo spēli! Bet ir daudz atjauninājumu, piemēram, ik pēc 2 dienām, piemēram, es nevēlos atjaunināt katru dienu! Atgriežoties pie faktiskās spēles. Es spēlēju šo spēli kā katru dienu, tāpēc zinu, vai ir kādas izmaiņas. Vai es varu kaut ko pateikt. Tātad jūs labi zināt 1.18 atjauninājumu katru reizi, kad mēģinu to atjaunināt. Tas nedarbojas, un es nezinu, kāpēc, un tas tiešām krīt uz nerviem. Es nemēģinu ienīst, bet tā ir patiesība. Es patiešām mīlu šo. Nomieriniet manas jaukās mājas.

    Ir daudz kalnu un lielas alas, lūdzu, izlabojiet to mīlēja minecrFt Es pat nevēlos to vairs spēlēt un es to spēlēju 5 līdz 6 gadus, lūdzu, izlabojiet to. Es tikai vēlos veco minecraftback, nevis tas nav jautri vairs mani un mani draugi to vairs nespēlēs, kamēr tas nebūs kārtībā

    Man šī spēle ļoti patīk, taču pat ar manu Microsoft mani dati netika ielādēti. Kaut kas nav kārtībā? Bet kopumā spēle ir patiešām laba, it īpaši ar modiem/shaderiem, ko tajā ievietoju :)

    Kruc


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :